Pismo ogólne do podmiotu publicznego

 

Co to jest ePUAP

ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) – ogólnopolska platforma teleinformatyczna służąca do komunikacji obywateli i przedsiębiorców z jednostkami administracji publicznej w ujednolicony, standardowy sposób. Platforma służy również do komunikacji pomiędzy jednostkami administracji publicznej. Usługodawcami są podmioty administracji publicznej oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne zlecone lub powierzone im do realizacji.

Platforma udostępnia usługodawcom infrastrukturę technologiczną do świadczenia obywatelom i przedsiębiorcom podstawowych usług w zakresie komunikacji elektronicznej z administracją. Wśród użytkowników ePUAP znajdują się zarówno jednostki administracji centralnej, jak i samorządy, a wśród nich urzędy gmin.

Wśród usług oferowanych przez ePUAP jest także Profil Zaufany, umożliwiający składanie pism elektronicznych ze skutkiem prawnym bez konieczności stosowania podpisu kwalifikowanego oraz oparty na mechanizmie pojedynczego logowania, który umożliwia stosowanie tego samego logowania na stronach różnych usługodawców.

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 368

Utworzono dnia: 21.03.2016

Dokument wprowadził:
admin

Dokument opublikował:
Administrator główny

Drukuj dokument

Historia publikacjiHistoria publikacji:

14.11.2017, Administrator główny:

Edycja zakładki Elektroniczna Skrzynka Podawcza

14.11.2017, Administrator główny:

Edycja zakładki Elektroniczna Skrzynka Podawcza

14.11.2017, Administrator główny:

Dodanie załącznika Zakładanie konta użytkownika i załatwienie sprawy

14.11.2017, Administrator główny:

Edycja zakładki Elektroniczna Skrzynka Podawcza

14.11.2017, Administrator główny:

Edycja zakładki Elektroniczna Skrzynka Podawcza

14.11.2017, Administrator główny:

Edycja zakładki Elektroniczna Skrzynka Podawcza

14.11.2017, Administrator główny:

Edycja zakładki Elektroniczna Skrzynka Podawcza

21.03.2016, Administrator główny:

Utworzenie zakładki Elektroniczna Skrzynka Podawcza